2012. 02. 08.

ON-LINE FOGLALKOZÁS, FEBR. 23. - TRANSZFER-TECHNIKA

A FOGLALKOZÁS
- TÉMÁJA: TRANSZFER-TECHNIKA FÁRA, FÉMRE, ÜVEGRE
Egyik oldalról, nagyon tetszenek azok a tárgyak, amelyeken a minta csak fekete-fehér vonalas rajz, másik oldalról pedig, a különböző feliratok készítésének megoldása nagyon foglalkoztatott engem.
Kipróbáltam több lehetőséget is, de végül azt a transzfer-technikát találtam a legjobbnak, amelyet ezen a foglalkozáson is meg fogok mutatni.
Olyan megoldást kerestem, ami nem bonyolult és a hozzá szükséges alapanyagok is hozzáférhetőek.
Külföldi oldalakon láttam leírásokat, de a szükséges hozzávalók beszerezhetetlenek ... így nem maradt más, mint visszamenni a kályhához és a lehetőségeinket figyelembe véve kitalálni, hogyan tovább.

- IDŐPONTJA: 2012. FEBRUÁR 23., CSÜTÖRTÖK, 19.00 - 21.00 ÓRA
- IDŐTARTAMA: 2 ÓRA
- A FOGLALKOZÁS TÉRÍTÉSES ÉS 3500,- FT ELŐZETES ÁTUTALÁSÁT KÖVETŐEN LEHET CSATLAKOZNI.

Válts bérletet a foglalkozásokra! A tetszőlegesen megválasztott keretösszeg átutalásával, bármelyik meghirdetett foglalkozáshoz csatlakozhatsz, minden előzetes értesítés nélkül!
Bérletről bővebben

Jelentkezés e-mailben:
vagy